sobota, 25 czerwca 2011

Vintage Radio

Wpadł mi pomysł do głowy żeby zrobić model starego, z lat '60 - '70 radio ;) wyszukałem w google i znalazłem radio, które od radu przypadło mi do gustu:
i zaczęło się modelowanie

Model wyszedł całkiem pomyślnie i postanowiłem dokończyć ten projekt umieszczając jakieś klimatyczne tło. 
Na początku chciałem umieścić to radio na trawie, ale nie wyszło mi to za dobrze więc szybko zrezygnowałem z tego pomysłu i postanowiłem, że radio znajdzie się w jakiejś restauracji.
Znalazłem kilka gadżetów, które umieściłem w tle jak np. najbardziej widoczny fotel:

Pierwszy testowy render z dodanym obiektem:

Następny, dodałem więcej detali, światła:

Tekstura na ściany, przekopiowałem fotel i dodałem przy stoliku, na którym jest radio, dodałem plakat i oddaliłem nieco cały stolik z radiem i kamera:
Patrzyłem na ten render i myślałem jeszcze co mogę do niej dodać. Wydawała mi się ta scena za bardzo zamknięta i źle mi się kojarzyła. Więc postanowiłem w miejsce plakatu dodać okno z żaluzjami i widokiem na zewnątrz.
Tak wygląda gotowa scena z ustawionymi materiałami przed finalnym renderem:

Render przed retuszem w photoshopie:
Szum tego renderu to moja największa udręka, scena renderowała się naprawdę długo i szum nie chciał zejść. Prawdę mówiąc końcowy efekt miał zawierać trochę szumu, może nie aż tyle ale i tak jest znośnie.

Efekt końcowy po retuszu w photoshopie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz